Sonateta Aborigen 1, del disc Els 3 peus del Gat, un dels meus grups actuals. La composició la signa Marcel Casellas que en aquesta suit explora els gèneres contrapàs, ball pla i rumba. Cati Plana a l'acordió, Custodio Muñoz al contrabaix i jo mateix dolçaina G.
Vajotada, del disc Mandràgora. Els integrants del Tazzuff de 2013 vam enregistrar un cd de gèneres ballables escrits per nosaltres mateixos. Jo vaig escriure un bolero i aquesta jota. Una jota llarga i amb espais per a improvisacions i amb melodies escrites amb tot de cromatismes i notes que no acostumen a aparèixen en una jota a l'ús.
Passades les 12, del disc Mandràgora. Els integrants del Tazzuff de 2013 vam enregistrar un cd de gèneres ballables escrits per nosaltres mateixos. Jo vaig escriure un jota i aquest bolero. Una bolero a l'estil valencià on dialogo amb l'acordió i la viola de roda.
La Mala Dona, del disc Cor de destral, de Malva de Runa. Hi vaig col·laborar gravant el ney en aquest i dos temes més. Em va fer especial il·lusió perquè era el primer cop que enregistrava ney en un disc.
Ball de nanos i gegants de Vinaròs, del disc Recapte de Sons. Versió enregistrada per Tresmall, el meu primer grup. Aquí encara la tocàvem a 3x4, poc després començàrem a tocar-la a 11x16 inexacte, com creiem que hauria de ser. Laia Puig i jo mateix a la dolçaina, Jordi Sanç al tabalet.
Gaillarde 24, d'Anthony Holborne. Adaptació d'aquesta gallarda per a la formació de la Suterranya. Ens la van encomanar per tocar-la al ball de nobles de la Festa del Renaixement de Tortosa 2015. La Suterranya és una formació amb dues dolçaines en G, tarota de C, sacabutx i dues percussions.
El 2001 la meua germana i jo vam tenir la sort de poder participar en l'estrena i enregistrament de La veu de Lucrècia Borja, de Carles Santos, dirigida per ell mateix. Toquem en dos petits moments, aquest és amb tota l'orquestra. Orquestra Filharmònica de la Universitat de València; Orfeó Universitari de València; Antoni Marsol, Mª José Riñón, Sílvia Tro i Antoni Comas: solistes; Renata Casero: piano; Laia Puig i Pau Puig: dolçaines.
El 2001 la meua germana i jo vam tenir la sort de poder participar en l'estrena i enregistrament de La veu de Lucrècia Borja, de Carles Santos, dirigida per ell mateix. Toquem en dos petits moments, aquest és amb els solistes. Orquestra Filharmònica de la Universitat de València; Orfeó Universitari de València; Antoni Marsol, Mª José Riñón, Sílvia Tro i Antoni Comas: solistes; Renata Casero: piano; Laia Puig i Pau Puig: dolçaines.
Abamalfu, del disc de dolçaina, noves composicions vol.1. Obres per a dolçaina i piano. L'any 2006 vaig tenir la sort de poder participar en aquest projecte i gravar alguns temes. El nom del tema respon a l'estructura ABA + MAL de Mahler + FU de fuga.
Amparo Ferrís al piano i jo a la dolçaina en G.
Concordança, del disc de dolçaina, noves composicions vol.1. Obres per a dolçaina i piano. L'any 2006 vaig tenir la sort de poder participar en aquest projecte i gravar alguns temes. Aquest tema pertany a una suit de 3 moviments escrita per Bernat Bataller.
Amparo Ferrís al piano i jo mateix a la dolçaina en G.
Nanos de València. Experiment inspirat en la melodia inicial del Ball de Nanos de València tocat amb el mode doric de l'Alboka. El vam gravar a casa, fa molts anys, amb l'amic Elies Euster, com una prova...i ahí es va quedar. Elies cordes i percus i jo l'Alboka.
Amèrigo (americana), d'Esteve Molero a partir de temes de Francesc de P. Bové. Joan Cuscó em va convidar a participar en aquest arranjament on, diria que per primera vegada, es gravava gralla i dolçaina. D.Miret, D.Nogués, I.Casanellas, X.Calvo: saxos; E.Molero: percussió; J.Cuscó: gralla i P.Puig: dolçaina
Ball de gegants de Tortosa, de Jordi Bonilla. L'any 2000 la Colla Gaiters de l'Aguilot de Tortosa em conviden a enregistrar amb ells aquest tema per al cd Recapte de Sons. Gravat en directe per la gent de L'estudi, va ser un gran plaer amb un molt bon resultat.